NAUKA - Nowoczesna Administracja Uczelni oraz Kadra Akademicka Zespół projektowy
Projekt zarządzany będzie przez 10 osobowy zespół:
Kierownik projektu
mgr inż. Andrzej Durajczyk – Kanclerz Akademii Morskiej w Szczecinie
e-mail: kanclerz@pm.szczecin.pl
tel. 91 4809 336
Do zadań Kierownika projektu należy w szczególności:
- Podejmowanie kluczowych decyzji w projekcie;
- Nadzór nad prawidłową realizacją projektu w zakresie merytorycznym, zgodności z przyjętym harmonogramem, kosztorysem i planem działań;
- Organizacja i podział zadań oraz ustalenie zakresu współpracy pomiędzy osobami lub jednostkami realizującymi projekt, zgodnie z procedurami ustalonymi przez instytucję wdrażającą oraz specyfikacją projektu;
- Monitorowanie harmonogramu i terminowości wykonywanych zadań;
- Nadzór nad prawidłową realizacją działań zleconych członkom Zespołu Projektowego;
- Zwoływanie spotkań zespołów zarządzającego i projektowego.
Asystent Kierownika projektu
mgr inż. Marta Wielińska
e-mail: m.wielinska@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 815
Do zadań asystenta kierownika projektu należy w szczególności:
- prowadzenie całej dokumentacji projektu,
- przygotowywanie sprawozdań,
- monitoring osiąganych celów projektu,
- monitoring harmonogramu projektu,
- uczestnictwo w spotkaniach wdrożeniowych,
- wizytacja szkoleń realizowanych w ramach projektu,
- wspomaganie pozostałych członków zespołu w wykonywanych przez nich czynnościach
Specjalista ds. rozliczeń finansowych
mgr inż. Justyna Stępień
e-mail: j.stepien@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 823
Do zadań specjalisty należy w szczególności:
- Prowadzenie dokumentacji związanej z finansową częścią projektu;
- Rozliczenie projektu od strony finansowej, w tym:
- przygotowywanie wniosków o płatność,
- przygotowywanie sprawozdań,
- monitorowanie wykonania budżetu.
- Prowadzenie rozliczeń finansowych projektu we współpracy z jednostkami realizującymi Akademii Morskiej w Szczecinie;
- Opisywanie dokumentów finansowych w zakresie kwalifikowalności kosztów, oraz kontrola merytoryczna i kontrola kwalifikowalności kosztów z tych dokumentów,
- Kontrolowanie kosztów projektu i porównywanie ich ze stanem ewidencji księgowej wydatków;
- Sporządzanie harmonogramu płatności oraz wniosków o płatność dla Instytucji Wdrażającej;
- Opracowywanie dokumentów finansowych oraz potwierdzanie wszelkich wydatków ujętych w budżecie projektu zgodnie z dokumentami programowymi
Koordynator Wdrożenia Systemów Informatycznych
mgr inż. Marta Wielińska
e-mail: m.wielinska@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 815
mgr Łukasz Warlikowski
e-mail: l.warlikowski@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 638
Główną rolą koordynatora jest w szczególności :
- Koordynacja działań związanych z wdrażanym ZSI na Akademii Morskiej w Szczecinie;
- Monitorowanie przebiegu i postępu prac zgodnych z harmonogramem wdrożenia ZSI;
- Opieka nad eksploatacją systemu helpdesk;
- Bieżąca obsługa i utrzymanie obecnych systemów informatycznych;
- Opracowywanie raportów i analiz wdrożeniowych;
- Prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi systemu;
- Prowadzenie konsultacji merytorycznych z użytkownikami, firmą wdrożeniową oraz doradczą;
- Konfigurowanie systemów ZSI;
- Przygotowywanie dokumentacji użytkowej ZSI;
- Uczestnictwo w pracach wdrożeniowych – instalacje oprogramowania;
- Analizowanie możliwości współpracy poszczególnych systemów komputerowych.
- Realizację zadań od strony merytorycznej;
- W zakresie realizowanych modułów ZSI:
- koordynację współpracy pomiędzy użytkownikami a firmą doradczą i wdrażającą;
- przekazywanie niezbędnych materiałów i informacji pracownikom – uczestnikom projektu uczestniczącym w procesie wdrażania;
- rozsyłanie harmonogramu zadań i szkoleń pracownikom;
- monitoring uczestników projektu biorących udział w szkoleniach;
- przekazywanie problemów firmie wdrażającej program oraz firmie doradczej;
- koordynacja i nadzór procesu testowania systemu;
- monitorowanie harmonogramu realizacji zadania i rozliczanie poszczególnych etapów wdrożenia;
- raportowanie kierownikowi projektu na bieżąco oraz w raportach kwartalnych zakresu postępu realizacji zadania oraz zgłaszanie problemów.
Koordynator Zadania nr 1 – Szkolenie oraz studia podyplomowe dla kadry kierowniczej
mgr Grażyna Wojtczyk
e-mail: g.wojtczyk@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 326
Do zadań koordynatora należy w szczególności:
- Realizacja zadania od strony merytorycznej;
- Przeprowadzenie naboru oraz selekcji uczestników poszczególnych szkoleń;
- Opracowanie harmonogramu szkoleń;
- Nadzór nad prawidłowością realizacji harmonogramu szkoleń;
- Nadzór i kontrola nad prawidłowością zawieranych umów z organizatorami szkoleń;
- Wizytacje szkoleń realizowanych w ramach projektu;
- Przeprowadzenie naboru oraz selekcji kandydatów na studia podyplomowe;
- Sporządzanie umów z wybranymi kandydatami na studia podyplomowe oraz kontrola ich realizacji.
Koordynator Zadania nr 2 – Wdrożenie modelu zarządzania kadrami
mgr Grażyna Mechta
e-mail: g.mechta@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 323
Dodatkowo do zadań koordynatora należy:
- Dokonanie wyboru eksperta na wykonanie programów adaptacji oraz wykonawcy na modyfikację strony www oraz bieżąca kontrola realizacji tych zadań.
Koordynator Zadania nr 3 – Wdrożenie modelu zarządzania finansami
mgr Sylwia Fundowicz
e-mail: s.fundowicz@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 548
Koordynator Zadania nr 4 – Wdrożenie modelu zarządzania majątkiem
mgr Joanna Krupa
e-mail: j.krupa@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 336
Dodatkowo do zadań koordynatora należy:
- Monitoring i nadzór nad zakupem sprzętu stanowiącego infrastrukturę informatyczną niezbędną do wdrożenia Zintegrowanego Systemu informatycznego.
- Monitoring i nadzór nad wyborem oraz realizacją zawartej umowy na wykonanie systemu zintegrowanego Akademiki.
Koordynator Zadania nr 5 – Wdrożenie modelu zarządzania dokumentami i informacją
mgr Karina Rabenda
e-mail: k.rabenda@am.szczecin.pl
tel. 91 4 809 331
Koordynator Zadania nr 6 – Wdrożenie modelu jakością kształcenia
mgr inż. Elżbieta Wojniłko
e-mail: e.wojnilko@am.szczecin.pl
tel. 91 4809 311
Dodatkowo do zadań koordynatora należy:
- Monitoring i nadzór nad wyborem oraz realizacją zawartej umowy na wykonanie systemu zintegrowanego Monitoring Karier Absolwentów.
- Dokonanie wyboru 38 przedsiębiorstw do przeprowadzenia 38 analiz obecnych programów kształcenia pod kątem pracodawców.
- Dokonanie wyboru dwóch ekspertów wykonujących procedury aktualizacji programów kształcenia
- Dokonanie wyboru 38 ekspertów wykonujących nowe programy kształcenia.
- Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach grup roboczych przedstawicieli pracodawców, ekspertów opracowujących procedurę aktualizacji programów kształcenia oraz ekspertami wykonującymi nowe programy kształcenia.