Koła naukowe Koło Naukowe Marketingu i Public Relations „The Butterfly Effect” (TBE)
Opiekun: mgr inż. Izabela Kamińska
Kontakt:
e-mail: i.kaminska@pm.szczecin.pl
tel. 91 48 09 972
Facebook: https://www.facebook.com/kolonaukoweTBE
Idea zawiązania TBE: Dla studentów wszystkich wydziałów PM w Szczecinie, którzy zgłaszają gotowość wdrażania w życie pomysłów marketingowych, a także dla tych, którzy chcą posiąść tajniki zarządzania marką oraz mieć wpływ na kreowanie wizerunku uczelni i dla jej wizerunku działać.
Główne cele i obszary działalności Koła:
Podstawowym celem Koła jest rozbudzanie zainteresowań pracą naukową i badawczą w zakresie praktyk marketingu i PR. Celami Koła są m.in:- popularyzacja technik marketingu i PR wśród studentów,
- poszerzanie wiedzy i umiejętności studentów w zakresie zarządzania marką uczelni wyższych na przykładzie Politechniki Morskiej oraz przetwarzania informacji,
- doskonalenie umiejętności pracy zespołowej,
- rozwój umiejętności menedżerskich,
- integracja środowiska studenckiego,
- Organizacja spotkań z przedstawicielami z branż,
- kreowanie i organizacja działań z zakresu CSR,
- kreowanie strategii komunikacji marketingowych,
- świadome, celowe komunikowanie się z grupami docelowymi,
- organizacja imprez o charakterze promocyjnym,
- wspieranie działań marketingowych Uczelni,
- uczestnictwo w działaniach promocyjnych Uczelni,
- tworzenie „Mody na PM w Szczecinie” z personalizacją wydziałów Uczelni.
Realizowane autorskie projekty TBE:
- Pijawki Akademickie
- Nakarm Zwierzaka
- Łowcy Pasji
- Klub Kibica
- Oczko
- E-kartka od absolwenta
- Studenci Maturzystom
ZAPRASZAMY NA POKŁAD TBE!