Uczelniane Centrum Informatyczne Zasady logowania do systemów informatycznych
Informacja o systemach informatycznych dostępnych dla studentów i zasadach logowania
Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące logowania do systemów informatycznych dostępnych dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie. Pamiętaj, że pełne dostępy do kont studenckich są aktywowane do 7 dni po wydruku legitymacji studenckiej.
- Strona Wirtualna Uczelnia
- Adres: Wirtualna Uczelnia
- Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
- Hasło startowe: PESEL
- Zmiana hasła (hasło synchronizuje się po 5 minutach od zmiany)
- Poczta studencka
- Adres: Poczta studencka
- Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
- Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni.
- Kontakt w razie problemów: admin-wu@am.szczecin.pl
- Sieć bezprzewodowa AM_STUDENT dostępna na terenie wszystkich obiektów PM
- Login: nr_albumu
- Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
- Instrukcja konfiguracji sieci
- Sieć przewodowa w Domach Studenckich PM dostępna w DS Pasat i DS Korab
- Login: nr_albumu
- Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
- Strona systemu Microsoft Azure Dev Tools for Teaching (pobieranie oprogramowania Microsoft)
- Adres: Microsoft Azure Dev Tools for Teaching
- Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
- Hasło: takie jak do poczty studenckiej
- Opis i instrukcje
- Strona Wirtualny Akademik (składanie wniosków o akademik)
- Adres: Wirtualny Akademik
- Login: PESEL
- Hasło startowe: należy utworzyć nowe hasło poprzez funkcję „Przypomnij/Aktywuj hasło”, jako email należy podać adres poczty studenckiej.
- Kontakt w razie problemów: admin-akademik@pm.szczecin.pl
- Katalog PROLIB (Biblioteka AMS)
- Adres: Katalog PROLIB
- Login: nr albumu
- Hasło: PESEL
- Usługa Microsoft Teams:
- Adres: Microsoft Teams
- Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
- Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
- Platforma e-learningowa:
- Adres: Platforma e-lerningowa
- Login: nr_albumu
- Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
W razie problemów związanych z logowaniem, prosimy o kontakt z Uczelnianym Centrum Informatycznym pod linkiem. W zgłoszeniu należy wybrać odpowiedni temat pomocy.