Student Program “Promuj swoją uczelnię”
Program dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie
Zdobywaj punkty i wymieniaj je na nagrody
Informujemy, że z dniem 1 czerwca 2025 r. wprowadzone zostaną zmiany w Regulaminie Programu „Promuj swoją uczelnię” dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie, w tym aktualizacja katalogu nagród oraz katalogu aktywności promocyjnych (Załącznik 1).
Nowy regulamin Programu "Promuj swoją uczelnię" ważny od 1 czerwca 2025 również w plikach do pobrania poniżej.
Lista aktywności promocyjnych i przyznane punkty w pliku PDF - ważne od 1 czer. 2025
Krok 1
Wypełnij formularz zgłoszeniowy i zaznacz wymagane zgody
Krok 2
Po wypełnieniu formularza kliknij w link, który pojawi się na ekranie, aby dołączyć do grupy MS Teams - Program “Promuj swoją uczelnię”. Jeśli go nie widzisz, sprawdź swoją skrzynkę e-mail. Brak wiadomości mailowej? Sprawdź folder SPAM.
Krok 3
Poczekaj na akceptację Twojego zgłoszenia do grupy. Następnie wejdź w zakładkę "Kanały”:
"Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie" - tu znajdziesz dostępne zadania do wykonania.
"Zadaj pytanie" - to miejsce do komunikacji i rozwiewania wątpliwości.
Jeśli nie widzisz kanałów: "Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie" oraz "Zadaj pytanie", sprawdź "Kanały dodatkowe".
Krok 4
Wybierz interesujące Cię zadanie na kanale “Ogłoszenia - wybierz swoje zadanie”, zapoznaj się ze szczegółami i zapisz się za pomocą dedykowanego formularza zawartego w opisie zadania.
Krok 5
Jeśli zostaniesz wybrany(-a) do realizacji zadania, zostaniesz go niego przypisany(-a) w Teams. Skontaktuj się ze zlecającym w razie potrzeby doprecyzowania szczegółów.
Krok 6
Działaj i wykonaj zadanie!
Krok 7
Dołącz plik z wykonaną pracą do utworzonego zadania (np. nagrane wideo na TikToka) i poczekaj na informację zwrotną. Jeśli zadanie nie wymaga załącznika i już zostało wykonane np. udział w nagraniu, wyjazd na targi itp., po prostu poczekaj na przyznanie punktów.
Krok 9
Zbieraj punkty i wymieniaj je na super nagrody! Powodzenia!
(Przy odbiorze nagród nie zapomnij dostarczyć oświadczenia podatkowego - plik do pobrania poniżej)
Aktywności i przyznawane za punkty
Zdjęcia, filmy, wywiady- Udział w sesji foto („szybkiej”, okolicznościowej np. Dzień Kawy) - 5 pkt.*
 - Udział w sesji foto („dużej”, tematycznej np. obrony prac inżynierskich) - 20 pkt.
 - Udział w nagraniu filmu (rolki) wykonywanego przez pracownika RP lub wystąpienie w zatwierdzonym filmie realizowanym przez innego Uczestnika - 20 pkt.*
 - Samodzielne stworzenie filmiku na profil PM TikTok (niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP) - 50 pkt.*
 - Wykonanie dobrej jakości zdjęć/nagrań (bez obróbki) i dostarczenie ich razem z informacjami do pracownika PM (np. ze studenckich eventów, wydarzeń kół naukowych, pobytu na Nawigatorze XXI, wyjazdów w ramach Erasmus+), niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP - 20 pkt.*
 - Dostarczenie materiałów (informacji i zdjęć lub nagrań) dotyczących osobistych doświadczeń związanych ze studiami do publikacji na stronie www lub w mediach społecznościowych Uczelni (niezbędne wcześniejsze ustalenie z RP) - 20 pkt.*
 - Udział w podcaście morskim realizowanym przez Dział Promocji - 50 pkt.
 - Udział w nagraniu dla mediów zewnętrznych na zaproszenie / z inicjatywy Działu Promocji – krótkie wystąpienie dla mediów na PM np. podczas organizowanych przez Uczelnię wydarzeń - 20 pkt.
 - Udział w nagraniu dla mediów zewnętrznych na zaproszenie / z inicjatywy Działu Promocji – udział w nagraniu w studiu radiowym, telewizyjnym, itp - 50 pkt.
 
Wyjazdy promocyjne
- Szkoła - wsparcie podczas wyjazdu promocyjnego do szkoły (za każdy dzień) - 25 pkt.
 - Targi - wsparcie podczas wyjazdu na targi (za każdy dzień) - 30 pkt.
 - Dni Otwarte – wsparcie na miejscu (za każdy dzień) - oprowadzanie grup - 20 pkt.
 - Dni Otwarte – wsparcie na miejscu (za każdy dzień) prezentacja wydziału w laboratorium/auli - 30 pkt.
 - Dni Otwarte – oprowadzanie grup wraz z prezentacją Uczelni - 50 pkt.
 - Aktywność w ramach prezentacji koła naukowego - 20 pkt.
 - Aktywność w ramach prezentacji koła naukowego z aktywnościami (doświadczenia, makiety interaktywne, symulatory mobilne, VR, etc.) - 40 pkt.
 - Aktywność w ramach prezentacji sekcji AZS - 20 pkt.
 - Rola „łącznika” przeprowadzającego grupy pomiędzy lokalizacjami Wały – Pobożnego – Nawigator XXI - 20 pkt
 - Obsługa Welcome Centre w namiocie Działu Promocji - 40 pkt.
 - Wizyta szkoły na PM - wsparcie na miejscu - 15 pkt.
 - Prezentacja wydziału / kierunku - 20 pkt.
 - Wsparcie przy oprowadzeniu grupy szkolnej po uczelni lub Nawigatorze XXI - 15 pkt.
 - Udział jako prelegent/ka w webinarze informacyjnym dla kandydatów na studia dla studentów cudzoziemców - 20 pkt.
 - Michu – uczestniczenie w wydarzeniu organizowanym przez PM w przebraniu uczelnianej maskotki - 40 pkt.
 
- Udział w pokazach ratownictwa podczas prezentacji ośrodków MUSTC dla szkół i akcjonariuszy zewnętrznych - 20 pkt.
 - Inauguracja: asysta delegacjom składającym wieńce na cmentarzu podczas apelu przy pomniku „Tym, którzy nie powrócili z morza” - 50 pkt.
 - Inauguracja: wsparcie wydarzenia w sobotę - 30 pkt.
 - Inauguracja - pomoc w próbach mundurowych w grupie anglojęzycznej – za każdy dzień - 30 pkt.
 - Udział w inicjatywach uczelni – np. kwesta na Cmentarzu Centralnym, reprezentowanie uczelni w gali finałowej konkursu MEWy, etc - 20 pkt.
 
- Interwencyjne pełnienie funkcji ratownika na basenie (1 dyżur) - warunek: Uczestnik ma uprawnienia niezbędne do wykonywania tych czynności - 20 pkt.
 - Pomoc w przenoszeniu siedzisk, stolików i krzeseł na terenie Osiedla Akademickiego - 20 pkt.
 
- starszacy opiekują się studentami I roku przyjeżdżającymi studentami Erasmus+ (opieka praktyczna przy zakupach, doborze akcesoriów do munduru, itp. Punkty przyznawane za opiekę nad 1 do maks. 5 studentów w październiku – punkty przyznawane za wsparcie przez cały miesiąc za każdego studenta - 20 pkt.,
 - wizyta w UM lub UW w sprawie PESEL/ karty cudzoziemca - 10 pkt.
 - wizyta w NFZ z ubezpieczeniem - 10 pkt.
 - odebranie anglojęzycznego studenta I roku z dworca (pociąg/autobus) pomoc z bagażami, dotarcie do akademika, pomoc w formalnościach na miejscu w akademiku - 10 pkt.
 - studenci wyjeżdżający na Erasmus+ (po powrocie) udział w spotkaniu informacyjnym online lub na żywo - 15 pkt.,
 - korepetycje dla studentów niższych lat z problemami w nauce za godzinę - warunek: student udzielający korepetycji musi mieć zaliczony przedmiot na co najmniej ocenę dobrą - 10 pkt.
 
Uzyskane punkty możecie wymienić na nagrody
Lista nagród z ekwiwalentem punktowym- Kubek ceramiczny z grafiką PM - 20 pkt.
 - Karta przedpłacona – streaming, abonament na Netflix, Spotify, etc na okres 1 miesiąca - 30 pkt.
 - Pakiet gadżetów PM – brelok, pendrive 32GB, smyczka, długopis, notes - 30 pkt.
 - Bilet do kina Helios dla dwóch osób (seans 2D) - 50 pkt.
 - Karta przedpłacona – streaming, abonament na Netflix, Spotify, etc na okres 1 miesiąca - 60 pkt.
 - Kubek termiczny z grafiką PM - 150 pkt.
 - Kubek Contigo z grafiką PM - 200 pkt.
 - Plecak z oznakowaniem PM - 200 pkt.
 - Jednomiesięczny karnet open do siłowni Zdrofit - 200 pkt.
 - Bluza z logo PM - 200 pkt
 - Pobyt w DPT w Świnoujściu (2 doby niski sezon) dla 2 osób w terminie uzgodnionym z kierownikiem DPT - 250 pkt.
 - Pobyt w DPT w Świnoujściu (2 doby wysoki sezon) dla 2 osób w terminie uzgodnionym z kierownikiem DPT - 320 pkt.
 - Zwolnienie z opłaty za jeden miesiąc za zamieszkanie w Studenckim Domu Marynarza PM - 400 pkt.
 - Możliwość wyboru miejsca w pokoju dwuosobowym w nowo wyremontowanych boksach w Studenckim Domu Marynarza na okres jednego roku akademickiego w nadchodzącym roku akademickim dla studenta PM uprawnionego do otrzymania przydziału w Domu Studenckim (nie zwalnia z opłaty za zamieszkanie) - 1000 pkt.
 - Miejsce parkingowe na parkingu przy OD Szczerbcowa 4 przyznane na jeden rok akademicki - 1200 pkt.
 - Możliwość wyboru miejsca w pokoju jednoosobowym w nowo wyremontowanych boksach w Studenckim Domu Marynarza PM na okres jednego roku akademickiego w nadchodzącym roku akademickim dla studenta PM uprawnionego do otrzymania przydziału w Domu Studenckim (nie zwalnia z opłaty za zamieszkanie) - 1400 pkt.
 - Laptop - 1500 pkt.
 
                
                
            Pliki do pobrania:
- Regulamin_programu_Promuj_swoją_uczelnię_dla_studentów_PM_1.06.25_31_.05.26.pdf Rozmiar: 412KB
 - Lista_nagród_w_Programie_Promuj_swoją_uczelnię_2025.pdf Rozmiar: 143KB
 - Zbiór_aktywności_promocyjnych_Programu_Promuj_swoją_uczelnię_2025_26.pdf Rozmiar: 253KB
 - Oświadczenie_podatkowe_programu_Promuj_swoją_uczelnię.pdf Rozmiar: 116KB
 - Nagrody_w_Programie_Promuj_swoją_uczelnię_2025_26.pdf Rozmiar: 145KB