Przejdź do treści

Ustawienia dostępności

Rozmiar czcionki
Wysoki kontrast
Animacje
Kolory

Tryb ciemny włączony na podstawie ustawień systemowych.
Przejdź do , żeby zmienić ustawienia.

Godło Polski: orzeł w złotej koronie, ze złotymi szponami i dziobem, zwrócony w prawo logo-sygnet Politechniki Morskiej w Szczecinie - głowa gryfa, elementy kotwicy i sygnatura PM Politechnika Morska w Szczecinie

Unia Europejska

Uczelniane Centrum Informatyczne Zasady logowania do systemów informatycznych

Informacja o systemach informatycznych dostępnych dla studentów i zasadach logowania

Na tej stronie znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące logowania do systemów informatycznych dostępnych dla studentów Politechniki Morskiej w Szczecinie. Pamiętaj, że pełne dostępy do kont studenckich są aktywowane do 7 dni po wydruku legitymacji studenckiej.
​​
  1.  Strona Wirtualna Uczelnia
  2.  Poczta studencka
    • Adres: Poczta studencka
    • Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
    • Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni.
    • Kontakt w razie problemów: admin-wu@am.szczecin.pl
  3.  Sieć bezprzewodowa AM_STUDENT dostępna na terenie wszystkich obiektów PM
  4. Sieć przewodowa w Domach Studenckich PM dostępna w DS Pasat i DS Korab
    • Login: nr_albumu
    • Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
  5.  Strona systemu Microsoft Azure Dev Tools for Teaching (pobieranie oprogramowania Microsoft)
  6.  Strona Wirtualny Akademik (składanie wniosków o akademik)
    • Adres: Wirtualny Akademik
    • Login: PESEL
    • Hasło startowe: należy utworzyć nowe hasło poprzez funkcję „Przypomnij/Aktywuj hasło”, jako email należy podać adres poczty studenckiej.
    • Kontakt w razie problemów: admin-akademik@pm.szczecin.pl
  7.  Katalog PROLIB (Biblioteka AMS)
  8.  Usługa Microsoft Teams:
    • Adres: Microsoft Teams
    • Login: nr_albumu(at)s.pm.szczecin.pl
    • Hasło: takie jak do Wirtualnej Uczelni
  9.  Platforma e-learningowa:
Kontakt
W razie problemów związanych z logowaniem, prosimy o kontakt z Uczelnianym Centrum Informatycznym pod linkiem. W zgłoszeniu należy wybrać odpowiedni temat pomocy.
Autor: mkulawiak

Przeglądarka Internet Explorer nie jest wspierana

Zalecamy użycie innej przeglądarki, aby poprawnie wyświetlić stronę