W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem epidemii COVID-19, a co za tym idzie pogłębieniem obostrzeń na terenie całego kraju - do odwołania wprowadzamy ograniczenia w funkcjonowaniu uczelni.
W oparciu o Zarządzenie Rektora Nr 19/2021, zarządza się:
W okresie od 22.03.2021 r. do odwołania, nie później niż do końca roku akademickiego 2020/2021 z możliwością przedłużenia, Uczelnia prowadzi zajęcia na studiach, na studiach
podyplomowych, w ramach kształcenia doktorantów oraz w ramach innych form kształcenia – z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, z wyjątkiem zajęć, które nie mogą być zrealizowane z wykorzystaniem tych metod i technik. Zajęcia, które nie mogą być zrealizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, mogą być prowadzone w obiektach Uczelni.
W gestii dziekanów poszczególnych Wydziałów AMS pozostaje decyzja, w jakim terminie odbędą się zaplanowane zajęcia w reżimie sanitarnym, w formie stacjonarnej. Prosimy wszystkich studentów o śledzenie stron swoich wydziałów oraz odbieranie poczty elektronicznej.
W trybie hybrydowym co najmniej do 9 kwietnia będą działały także wszystkie jednostki administracyjne uczelni. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź elektroniczny.
Zarządzenie 19/2021 poniżej:
W okresie od 22.03.2021 r. do odwołania, nie później niż do końca roku akademickiego 2020/2021 z możliwością przedłużenia, Uczelnia prowadzi zajęcia na studiach, na studiach
podyplomowych, w ramach kształcenia doktorantów oraz w ramach innych form kształcenia – z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, z wyjątkiem zajęć, które nie mogą być zrealizowane z wykorzystaniem tych metod i technik. Zajęcia, które nie mogą być zrealizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość, mogą być prowadzone w obiektach Uczelni.
W gestii dziekanów poszczególnych Wydziałów AMS pozostaje decyzja, w jakim terminie odbędą się zaplanowane zajęcia w reżimie sanitarnym, w formie stacjonarnej. Prosimy wszystkich studentów o śledzenie stron swoich wydziałów oraz odbieranie poczty elektronicznej.
W trybie hybrydowym co najmniej do 9 kwietnia będą działały także wszystkie jednostki administracyjne uczelni. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź elektroniczny.
Zarządzenie 19/2021 poniżej:
Pliki do pobrania:
- Zarządzenie 19/2021 Rozmiar: 86KB