33rd IATEFL Poland International Conference nauczycieli i wykładowców języka angielskiego odbyła się w tym roku w Gdańsku Wrzeszczu.
33rd IATEFL Poland International Conference nauczycieli i wykładowców języka angielskiego odbyła się w dniach 20-22 września w Gdańsku Wrzeszczu. Udział w konferencji wzięła mgr Marzena Gajewy.
Samo miasto, bardzo zielone, wydaje się być miastem murali na których umieszczono postacie ludzi i bohaterów, który zapadli w pamięci mieszkańcom tej dzielnicy.
Politechnika Gdańska, w której konferencja miała miejsce zajmuje ogromną przestrzeń na której stara architektura styka się z nowoczesną formą i technologią.
W odległości maksymalnie 1000 metrów od budynków uczelni rozsianych jest 13 akademików, mnóstwo barów, pubów i restauracji, w których widać obecność młodych ludzi.
Wraz z dostępem do materiałów oraz rosnącą liczbą uczniów którzy już w 8 klasie osiągnęli poziom „ First Certificate” coraz częściej spotyka się chętnych, czy to młodzieży czy dorosłych, zainteresowanych zdaniem egzaminu C1-C2, który świadczy o płynnej, niemal ojczystej znajomości języka.
Natomiast po przeprowadzeniu mnóstwa testów porównawczych wyników uczniów/studentów uczących się drogą tradycyjną, papierową z rówieśnikami, którzy polegali głównie na pracy z laptopem, tabletem czy telefonem, okazuje się, że ta pierwsza grupa wypada znacznie lepiej.
Samo miasto, bardzo zielone, wydaje się być miastem murali na których umieszczono postacie ludzi i bohaterów, który zapadli w pamięci mieszkańcom tej dzielnicy.
Politechnika Gdańska, w której konferencja miała miejsce zajmuje ogromną przestrzeń na której stara architektura styka się z nowoczesną formą i technologią.
W odległości maksymalnie 1000 metrów od budynków uczelni rozsianych jest 13 akademików, mnóstwo barów, pubów i restauracji, w których widać obecność młodych ludzi.
Konferencja opierała się na 3 elementach:
- AI – jako bardzo pomocne narzędzie w nauce i przyswajaniu języka
- Potrzebie nauczania na poziomie C1-C2
- Przesytem elektroniki w procesie nauczania
Wraz z dostępem do materiałów oraz rosnącą liczbą uczniów którzy już w 8 klasie osiągnęli poziom „ First Certificate” coraz częściej spotyka się chętnych, czy to młodzieży czy dorosłych, zainteresowanych zdaniem egzaminu C1-C2, który świadczy o płynnej, niemal ojczystej znajomości języka.
Natomiast po przeprowadzeniu mnóstwa testów porównawczych wyników uczniów/studentów uczących się drogą tradycyjną, papierową z rówieśnikami, którzy polegali głównie na pracy z laptopem, tabletem czy telefonem, okazuje się, że ta pierwsza grupa wypada znacznie lepiej.